torstai 11. lokakuuta 2012

Lonkkalausunnot

Ei kyllä mennyt kennelliitolla kauaa antaa tuomiota, kunhan olivat kuvat vihdoin saaneet. Kiki sai lonkista A/A ja kyynärät 0/0.Hyvä juttu! Vaikka eiväthän nuo yksistään mitään kerro koiran terveydestä, niin on silti hyvä tietää, että lähtökohdiltaan koiran kroppa on kunnossa. Paitsi se mysteerilantio.. Ensi viikolla onkin fysioterapia ja kahden viikon päästä osteopaatti.

Käytiin metsässä samoilemassa uusia polkuja. Käveltiin ristiin rastiin ja luulin jo meidän ajautuneen kauas lähtöpisteestä, mutta olimmekin ihan lähellä. Ei jouduttu hukkaan. Mä näin peuran, Kiki onneksi ei. Sen ei tarvitsisi oppia pupujahdin lisäksi vielä peurajahtiakin.

Tässä pari kuvaa.

Ennen lenkkiä Kiki nautiskeli päikkäreistä mun jalkojen päällä

lälläslää!



Kuraiset jalat ja huonosti istuva heijastinliivi

2 kommenttia:

  1. Kyllä se on kiva, kun on lonkat hyvät, olisi tosi kurja juttu jotkut D-lonkat.

    Mä kanssa menen ihan sikin sokin äkkiä vieraissa metsissä :D Suuntavaisto ei ole kovin hyvä. Me ei olla oltu pupujahdissa, mutta kyllä remmilenkeilläkin riittää jahdattavaa, kuten oravat ja citypuput. Liinun innosta päätellen jahtivietti on voimissaan!

    VastaaPoista
  2. Mä olen tosi tyytyväinen kyllä, että tuli A-lonkat. :)
    Täälläkin riittää jahdattavaa remmilenkeilläkin. Iltahämärässä on kyllä joskus tosi tuskasta mennä iltapissalle, kun pupuja on joka nurkalla, eikä ne edes väistä mihinkään. Kotipihalla olevat harakat pitäis Kikin mielestä myös pölläyttää lentoon.

    VastaaPoista