tiistai 2. heinäkuuta 2013

Törmäyskurssilla muurin kanssa

Viime viikollahan mun puhti ei riittänyt treeneissä alusta asti kunnon suoritukseen. Nyt olin päättänyt tehdä HETI täysillä. Ja hyvinhän se meni. Kunnes yritin jotain ihmeellistä ohjauskuviota keinulta heittäen Kikin muurille ja yritin tehdä ehkä persjätön ja poks! Muuri olikin sitten siinä mun reitillä. Pikkasen ehkä nauratti! :D Satu kysykin asiallisesti että mitä sä ajattelit tossa tehdä? No mulla oli hyvä suunnitelma, mut tila ei riittänyt. Tai ehkä se muuri hyökkäs mun tielle?

putkihässäkkä ja muuriin törmäys

Alussa tosiaan oli putkien kanssa sellasta pyöritystä, mutta osasin ilmeisesti ohjata oikein, kun Kiki poimi kaikki putket oikeassa järjestyksessä. Muistin vielä suhistakin ja kutsua Kikin ajoissa mun luokse, jotta sen ei tarvinnut lähteä haahuilemaan väärille reiteille. Kepeille menon varmistelin, koska onhan tuo kulma aika vaikee. Jos nyt kisoissa sattuis tollanen lähestyminen olemaan, niin varmistelisin silloinkin. Mutta onneks ei vielä tollasia oletettavasti ole. Vaikka sujuuhan ne kunhan ehdin itse ajoissa auttamaan. Ai niin ja alun 3. estettä eli ekaa putkea mietin, että pitäiskö sitä ennen tehdä valssi, mutta kun muistin tehdä tarpeeksi jyrkän käännöksen putkelle niin ei Kiki edes miettinyt väärään putkeen menemistä. Avainsana on toki ajoissa oleminen. Kiki kun lukee rataa, niin jos se on jo ehtinyt seuraavan esteen lukita, niin siinä on sitten turha enää mitään rintamasuuntia kääntää.. Puomikaan ei tänään ollut niiin hidas. Vedätin reilusti, himmasin vasta laskevan osan kohdalla. Kokeilen samaa huomenna kisoissa. Katsotaan miten käy.

Hiottiin sitten vielä tota keinulle takaaleikkausta, jonka jälkeen mun piti kuitenkin jäädä varpaat kohti menosuuntaa. Sitten mun piti vasemmalla heittää Kiki muurille, keretä valssaamaan itseni muurin toiselle puolelle ja palkata oikeasta kädestä mun etupuolelle. Muutamaan kertaan hiottiin ennen kuin meni hyvin. Takaakierrolla se olis mennyt, koska sen Kiki osaa. Mutta tarkoituksena oli tosiaan harjoitella vähän erilaista kuviota, jossa mä heitän koiran ja lähden valssaamaan pois alta. Sitten piti saada vielä omat jalat alle ja lähteä pinkomaan loppusuoraa. Alla olevassa vikassa toistossa tein valssin ja lähdin pinkomaan. En nähnyt Kikiä, mutta luotin siihen että se tulee mun mukana, kun en nähnyt sitä väärällä puolellakaan. Sanoin Sadulle et en tosiaan nähnyt koiraa ja Sadun mielestä Kikin pitääkin tulla mun mukana. On se taitava hauva. :) Kiki tosiaan lukee rataa hyvin ja jos mulla on rintamasuunta oikeille esteille päin, niin kyllä se ne matkalta poimii. Se on niin super treeni- ja kisakaveri, että en vois olla ylpeämpi siitä! Se todella tekee aina kaikkensa ja auttaa mua parhaansa mukaan. Ja on aina niin fiiliksissä tekemässä.

Keinu, valssi ja muuri

Kuten huomaatte, taaskaan ei toimi Youtuben ja blogin yhteistyö. En tiedä johtuuko se sitten siitä, että youtube ehdottaa käyttäjäksi myös mun säpoa, ei ainoastaan kikkiaista.. No meneehän noi videot näinkin, vaikka kivempi olis jos sais ne upotettuna. Jostain syystä kukaan ei oo vieläkään asentanut tähän koneelle esim. windowsin moviemakeria.. Sitä odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti