keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Meni jo

Mulla oli treeneissä taas mukana koira joka oli ruutia täynnä. Alun suora oli aika haastava, näin jälkikäteen ajateltuna. Kolme estettä suoralla, jonka jälkeen olisi pitänyt tiukasti kääntyä, mutta suoran päässä oli putki, joten sinnehän se mun rataa lukeva koira meni jo. Kuvittelin, että se kääntyisi pienestä (myöhässä) annetusta vihjeestä. Kaaduttiin putkiansaan. No ei se mitään. Sitten palkattiin kääntymistä ja mun piti olla ajoissa ja suhista. Kerran sain Kikin jopa stoppaamaan ennen estettä, kun suhisin ajoissa. Kyllähän se koira toimii, kun emäntä vaan tajuaa jotain tehdä.

Meni jo

Sitten kun päästiin radalle asti keppien jälkeen Kiki pelasti ja teki nollan radasta. En vaan ehtinyt valssaamaan, mutta koska hyppyeste oli lähin ja olin sinne suuntaan menossa Kiki päätteli, että se on seuraava este. Heti löyty taas hyvää estehakuisesta koirasta. :) Vähän tuli huonommat kiemurat mulla tän jälkeen, mutta hyvä opetus taas, että jatkaa vaan vaikka kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Mulla on tapana hyytyä jos ei homma mene niin kuin on suunniteltu.

Kiki pelastaa

Tehtiin vielä yksi toisto, jossa palkkasin kontaktit. Tässä meni homma ihan suunnitellusti. Loppusuora oli aika hidas, kun Kiki jäi katsomaan mua, joten palkattiin vielä ihan lopuksi loppusuora lelulla.

Vika rata

Nyt sitten suunnataan Sadun yksärille, jossa tehdään hyppyrataa. Aika kiemuraiselta kyseinen rata näyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti