maanantai 11. maaliskuuta 2013

Kivaa tekemistä

Mietin tässä viime viikon tapahtumia. Miten paljon yhdessä viikossa ehtii, jos on motivaatiota ja todella tekee sitä mitä haluaa. Ehdittiin Kikin kanssa tehdä monta juttua ja sen lisäksi olen käynyt kuitenkin tekemässä ihan hyvä tunnit harjoittelussa päästen osallistumaan erinäisiin synnytyksiin. Että aika pätevä viikko meillä oli.

Maanantainahan mulla oli vapaa ja silloin käytiin päivällä treenaamassa. Tiistaina oli myös vapaa, joten päästiin kisoihin. Keskiviikkona ei taidettu tehdä mitään ihmeellistä, mutta torstaina töiden jälkeen ehdittiin vielä koirauimalaan. Perjantaina töiden jälkeen oli agilitytreenit. Lauantaina käytiin pitkällä metsälenkillä kaverin ja kaverin koiran kanssa, sen jälkeen yritin vähän nukkua ja suuntasin 12 tunnin yövuoroon (Kiki puolestaan vietti lauantai-iltaa kaverin pennun kanssa leikkien). Tässä tulee ehkä paras osio - ehdin yövuoron jälkeen nukkua 1,5 h, jonka jälkeen lähdettiin kisoihin. Oli muuten vähän pöhnäinen olo ja mulle naurettiinkin kotona, kun en löytänyt mulle valmiiksi tehtyjä leipiä jääkaapista jne.. En kuitenkaan halunnut jättää kisoja väliin, sillä oltiin porukalla lähdössä niihin. Kepo oli mukana myös sen takia, että jos mä en väsymykseltäni kykene vahtimaan koiraa ratojen välissä, niin onpahan kepo, joka voi sen tehdä. Kisapaikalle päästyämme mua ei kuitenkaan enää väsyttänyt, kun sain syötyä siellä vähän aamiaista. Ja kuten todettua, niin mua ei jännittänyt ja ehkä väsymyksellä (jota en kyllä siellä edes huomannut) oli jotain tekemistä asian kanssa. Kisoista tultuamme nukuin 3,5 h ja olin valmistautunut lähtemään yövuoroon, johon mut sitten soitettiinkin vasta vähän myöhemmin. Viime yö hurahti taas vauhdilla synnytyksiä hoidellen, joten ei siinäkään mitään väsymystä kerennyt huomaamaan.

Ei tälläisiä viikkoja säännöllisesti jaksaisi, mutta kun oikeesti tekee kivoja asioita, niin ei mennyt viikko edes tuntunut pahalta. Se täytyy vielä sanoa, että jos olisin tutussa työpaikassa, niin työpäivän jälkeen tapahtuvat menot olisivat ihan normiarkea. Mutta kun on oppimasa työharjoittelussa, niin se vie kyllä mehut aivan eri tavalla. Täytynee siis todeta, että saan tehdä tällä hetkellä kivoja asioita!

Kiki saa myös tällä viikolla ottaa vähän rennommin. Senkään vauhti ei tosin hirveästi hyytynyt, kun sai kuitenkin väleissä levätä kunnolla.

Viime talvena mökillä

2 kommenttia:

  1. Ihana kuva! Mutta pakko sanoa et kyllä mä jo odottelen loppua tälle talvelle :)

    VastaaPoista
  2. Kieltämättä valoisuus ja aurinko ovat jo tervetulleita!

    VastaaPoista