lauantai 23. maaliskuuta 2013

Kepkepkeppejä

Murheenkryynini kepit. Ei ne Kikille olis ongelma, jos ne ei olis mulle ongelma. Se tuli kyllä konkreettisesti osoitettua eilen. Tai ongelma on ehkä liian voimakas sana. Sanoisin että kepit aiheuttaa mulle harmaita hiuksia. ;) Aloitettiin hypyn kautta kepeille ja itse olin oikealla puolella. Ei mitään ongelmaa. Sitten menin vasemmalle (eli vaikeammalle) puolella ja taas hypyn, sekä kaarteen kautta kepeille. Ensinnäkin yllätyin miten helppoa oli Kikille kaartaa mun oikealta puolelta iso kaarre ja mennä kepeille hienosti. Olin siis keppien vasemmalla puolella ja puolessa välissä Kiki alkoi hidastella tosi reilusti. Hoin sitten: "kepit kepit" ja se jatkoi puhtaasti loppuun asti. Tämän jälkeen sain kuulla, että jos Satu olis uskaltanut hän olis hihkassut että rennnosti vaan ja liiku! Itse siis lamaannuin, lakkasin hengittämästä ja hidastelin, enkä edes antanut kädellä ohjausapua Kikille.. ETTÄ ONKO IHME JOS KOIRAKIN HIDASTAA, kun emäntä lamaantuu.. Uusi yritys ja lupasin hengittää, sekä liikkua reippaasti eteenpäin. Ja kas kummaa miten Kiki meni kepit hyvällä tahdilla! Tehtiin sitten vielä muutama toisto ja todettiin, että Kiki ei edelleenkään kestä sitä, jos ihminen seisoo jossain keppien jälkeen, vaikka Kiki ei edes tietäisi lelun olevan tällä henkilöllä. No sitten Satu ehdotti, että pidän lelua kädessä Kikin pujotellessa keppejä. Odotin että Kiki ei pystyis keskittymään pujotteluun jos näkee lelun, mutta väärässä olin. Sillä ei ollut mitään ongelmaa ja se tiesi, että lelun saa keppien jälkeen. Mahtavaa! Eikä se siis yhtän tuijotellut mua vaan pujotteli loppuun asti. Tätä siis käytetään jatkossakin.

Tehtiin pientä ratapätkää ja tällä viikolla Kikiltä löytyi normaali oma vauhti! Ollaan pidetty itsenäisistä treeneistä taukoa, eli ollaan käyty nyt vaan ohjatuissa treeneissä. Puomia treenatiin viime perjantaista jatkaen eli targetilla ja nyt on taas 5 sekunnin puomi 15 sekunnin sijaan. :) Tarkoittaen siis, että Kiki tulee sen taas vauhdilla eikä jää himmailemaan. Keinuakin ehdittiin tehdä ja se on hyvällä mallilla.

Olipa oikein hyvän mielen treenit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti