sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Pakkovalssijaakotus

Perjantain treeneissä tehtiin vaan lyhyttä ohjauskuviota. Pakkovalssi on mulle ollut ok, mutta jaakotus on vielä ollut hakusessa. Tuntuu tosi epäloogiselta pyöriä jos mihinkin suuntaan, mutta tää harjoitus kyllä selvensi asiaa. Pakkovalssissa olen tottunut merkkaamaan kädellä esteen itseni puolelta. Nyt tehtiin vielä niin, että merkkauskäsi teki ensin kaaren pois päin esteeltä ja sitten esteelle. Verrattiin Kikin nopeutta mun käsiliikkeeseen kaarella tai ilman. Ja se oli niin kuin Satu arvelikin, että Kikin vauhti kasvaa, kun mä teen sen kaarteen. Sadun mielestä Kiki tekee niin kultaisesti aina :D. Tarkoittaen kai, että Kiki tekee tunnollisesti ja aina innoissaan. Mutta joskus se vauhti sitten ilmeisesti kärsii siitä, että mä haluan varmistella jne. Tässä harjoitteessa kun autoin Kikiä käden kaarteella, niin saatiin draivia vielä vähän enemmän!



Sitten tehtiin keppejä. Niissä oli verkot valmiina aika monessa välissä, joten niillä mentiin. Ihan hyvä taas muistutella verkoilla, niin alkaa Kikillä vauhtiakin tulemaan taas. Satu siinä sitten höpisi, että aikataulussa ollaan. Tarkoittaen ilmeisesti aikataulua kesällä ykkösiin. Ehkä kepit on kohta suht valmiit..

Kiki on nyt juoksujen myötä hitusen rauhoittunut. Lenkillä pitää tietenkin koko ajan merkkailla, mikä on toisinaan säälittävää, kun ei edes enää tule yhtäkään tippaa pissaa..

1 kommentti:

  1. Sinut on nyt haastettu! Käy meitin blogissa ja ota haaste vastaan ;)

    VastaaPoista